اجزای دیگ بخار | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

اجزای دیگ بخار | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

اجزای دیگ بخار: مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دیگ بخار را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات دیگ بخار چیست - کنترل کننده های دیگ بخار- شمع دیگ بخار- قطعات یدکی دیگ بخار- تنظیمات دیگ بخار- شیر موبری دیگ بخار- درجه دیگ بخار- ترموکوپل دیگ بخار-که تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد خواهیم پرداخت.


اجزای دیگ بخار: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع دیگ بخار چیست - کنترل کننده های دیگ بخار- شمع دیگ بخار- قطعات یدکی دیگ بخار- تنظیمات دیگ بخار- شیر موبری دیگ بخار- درجه دیگ بخار- ترموکوپل دیگ بخار خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دیگ بخار باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم. 

اجزای دیگ بخار - مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دیگ بخار در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیگ بخار چیست - کنترل کننده های دیگ بخار- شمع دیگ بخار- قطعات یدکی دیگ بخار- تنظیمات دیگ بخار- شیر موبری دیگ بخار- درجه دیگ بخار- ترموکوپل دیگ بخار با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از دیگ بخار را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.  

اجزای دیگ بخار طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید دیگ بخار لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید. 

اجزای بویلر یا اجزای دیگ بخار قطعاتی هستند که روی بویلر صنعتی نصب می شوند. این قطعات باعث فعال شدن و از همه مهمتر ایمن شدن بویلر  صنعتی و کنترل آن می شود. قطعات نصب شده که به لوازم و تجهیزات دیگ بخار نیز شناخته می شوند دارای بخش های مختلفی که عبارتند از: شیرها، قطع کننده ها، تله بخار، هواگیر، پمپ، مشعل، پیش گرمکن، مخزن ذخیره آب، صافی سوخت، آب نما، کنترل کننده فشار، لول کنترل، پرشرسوئیچ، درجه فشار، دما سنج، کنترل کننده دما، شیر قطع کن، دی اریتور، سختی گیراکونومایزر، تابلو برق و سوپرهیترعایق های حرارتی است. اجزای دیگ بخار -  هرکدام از اجزای دیگ بخار بویلر صنعتی دارای وظیفه و کاربرد خاصی است که در این مقاله تمامی تجهیزات و لوازم را مورد بررسی قرار می دهیم. کیفیت بالای این قطعات تاثیر مستقیم روی راندمان و طول عمر بویلر صنعتی دارد. همچنین هرچه راندمان بالاتر باشد مقدار بخاردهی و کیفیت بخاردهی بیشتر می شود.

انتخاب درست اجزای دیگ بخار با کیفیت علاوه بر تاثیر روی کیفیت بخاردهی و افزایش راندمان باعث به تعویق افتادن خرابی بویلر صنعتی می شود. هرچه کیفیت بویلر و لوازم جانبی مصرفی بالاتر باشد در وهله اول باعث افزایش اعتبار شرکت و کارگاه تولید کننده می شود و در وهله دوم خیال مصرف کننده ازعملکرد بویلر صنعتی در حین کارکرد آن راحت می شود. اجزای دیگ بخار - بطور مثال اگر از لوازم بی کیفیت در ساخت و طراحی بویلر صنعتی استفاده شود ممکن است در مدت زمان کوتاه نیاز به تعمیر داشته باشد. این موضوع باعث کاهش اعتبار شرکت و کارگاه تولید کننده دیگ بخار می شود و از طرفی مصرف کننده را با مشکل مواجه می کند و ممکن است تعطیلی چند روزه و یا چند ساعته را برای شغل و صنعت او بوجود آورد. پس باید در هنگام خرید و فروش باید دقت بالایی روی کیفیت اجزای دیگ بخار داشته باشید.

به صورت جزئی‌تر، می‌توان اجزای اصلی سیستم بویلر را به قسمت های زیر تقسیم کرد:

دستگاه گرم کننده تغذیه آب : برای توزیع آب دیگ بخار قبل از گرمایش استفاده می‌شود. پیش گرمایش دستگاه تغذیه آب، برگشت‌ناپذیری تولید بخار را کاهش می‌دهد. سپس کارایی ترمودینامیکی سیستم را بهبود می‌بخشد. این مسئله باعث کاهش هزینه‌های عملیاتی می‌شود و همچنین به جلوگیری از وارد شدن شوک حرارتی به فلز دیگ بخار کمک می‌کند.

اجزای دیگ بخار | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

اجزای دیگ بخار - دی اریتو:  برای حذف کردن اکسیژن و گازهای حل شده در آب مورد استفاده در دیگ بخار بکار می رود. اکسیژن حل شده در آب دیگ بخار باعث خسارت‌های شدید ناشی از خوردگی، در سیستم بخار می‌شود؛ به این صورت که به دیواره فلزی لوله‌ها و دیگر تجهیزات فلزی می‌چسبد و تشکیل اکسید (زنگ) می‌دهد. کربن دی اکسید حل شده در آب نیز با آن واکنش می‌دهد و تولید اسید کربنیک می‌کند که باعث خوردگی بیشتر می‌شود. بیشتر دی اریتورها برای حذف کردن اکسیژن به میزان 7 ppb در واحد جرم و کمتر از آن و همچنین حذف کلی کربن دی اکسید طراحی می‌شوند.

پمپ تغذیه آب : نوع خاصی از پمپ هاست که برای پمپاژ آب تغذیه به دیگ بخار مورد استفاده قرار می گیرد. آب همان موقع عرضه می شود یا به صورت چگالیده برگشتی، به عنوان نتیجه ای از چگالش بخار تولید شده توسط دیگ بخار، تولید شود. این پمپ ها معمولا دستگاه های فشار بالا هستند که از یک سیستم بازگشتی چگالیده، مکش می گیرند و می توانند از نوع پمپ گریز از مرکز و یا پمپ جابجایی مثبت باشند.

اکونومایزرها در دیگ بخار: دستگاه های مبدل حرارتی هستند که مایعات، عموما آب، را گرم می کنند، اما به طور معمول، این گرما از نقطه جوش آن سیال فراتر نمی رود. دلیل نام گذاری اکولایزرها به این دلیل است که می توانند از آنتالپی جریان های مایع استفاده کنند که داغ هستند، اما نه انقدر داغ که در یک دیگ بخار استفاده شوند، درنتیجه باعث بازیابی آنتالپی مفید بیشتر و بهبود کارایی دیگ بخار می شود. اجزای دیگ بخار - اکونومایزرها دستگاهی برای اتصال به دیگ بخار هستند که با استفاده از گازهای خروجی از دیگ بخار برای پیش گرم شدن آب سرد مورد استفاده برای پر کردن آن (آب تغذیه)، در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند.

سوپرهیتر: واحد مبدل حرارتی است که بخار اشباع را به حالت مافوق گرم می برد. سوپر هیتر، بخار اشباع را تا بالاتر از دمای اشباع حرارت می دهد، تا وقتی که به حداکثر دمای مورد نیاز در طراحی برسد و بنابراین به بیشترین دمای ممکن نیاز دارد و لذا در جریان گازهای حاصل جلوتراز بقیه واحدها قرار داده می شود. حداکثر دمای دیگ بخار توسط ویژگی های ماده ای که دیواره های سوپرهیتر با آن ساخته شده اند، تعیین می شود. اجزای دیگ بخار - مواد مقرون به صرفه امروزی می توانند تا دمای 550 – 660 را تحمل کنند.

کندانسوریا چگالنده: وسیله ای در دیگ بخار است که فرآیند میعان در آن صورت می گیرد و وظیفه خنک‌سازی سیال عامل را به عهده دارد.

اجزای دیگ بخار -در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – اجزای دیگ بخار – دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات دیگ بخار چیست - کنترل کننده های دیگ بخار- شمع دیگ بخار- قطعات یدکی دیگ بخار- تنظیمات دیگ بخار- شیر موبری دیگ بخار- درجه دیگ بخار- ترموکوپل دیگ بخار-پرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – اجزای دیگ بخار – دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.